فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۱۰ متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی در ساری دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های در شهرستان ساری، طرح ضربتی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.

او افزود: در راستای اجرای این طرح که با هدف برخورد با اراذل و اوباش و پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها صورت گرفت، ۱۰ متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: در این عملیات بیش از ۲۰ قبضه سلاح سرد، چاقو، قمه از متهمان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرزایی گفت: آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازد.

او افزود: همه رفتار مجرمان و متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه تحت نظارت چشمان تیزبین نیرو‌های انتظامی و امنیتی قرار دارد و پلیس از حداکثر توان قانونی خود برای برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش مردم را به خطر می‌اندازند استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران، همراهی، مشارکت و پشتیبانی مردم از پلیس در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و برخورد با این مجرمان را عامل مهم موفقیت پلیس در اجرای این طرح دانست و گفت: پلیس خادم مردم است و از تمام توان خود برای حفظ آرامش و امنیت مردم استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.