پایان شرارت‌های متهم فراری در نظرآباد رقم خورد

پلیس نظرآباد یکی از اراذل و اوباش سابقه دار فراری که تحت تعقیب مراجع قضایی بود را در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده درگیری و سرقت مسلحانه، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود، بلافاصله تیمی ازماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نظرآباد ضمن رصد تحرکات نامبرده، اقدامات ویژه‌ای را برای دستگیری وی آغاز کردند.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و پلیسی از تردد این فرد با یک دستگاه خودروی برلیانس از محور قزوین به نظرآباد مطلع و پس از پوشش این محور و رصد خودرو‌های عبوری به صورت نامحسوس، خودرو را مشاهده و بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: راننده خودرو که قصد توقف نداشت پس از آن که خود را در محاصره ماموران دید به ناچار تسلیم شده و به همراه فرد اوباش به سمت ماموران حمله ور و قصد درگیری و فرار را داشت که هر دو با سرعت عمل ماموران دستگیر و به پلیس امنیت عمومی شهرستان نظرآباد منتقل شدند.

او با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، گفت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

به منظور شکسته شدن هیمنه پوشالی این اوباش سابقه دار و با دستور مقام قضائی، حکم وی که یکصد و ۱۱ ضربه شلاق در ملاء عام بود در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد با حضور دادستان، فرمانده انتظامی شهرستان و تعداد زیادی از شهروندان نظرآبادی اجرا شد و شهروندان با ابراز رضایت از این اقدام پلیس، مراتب تقدیر خود را از مسئولان قضائی و انتظامی اعلام کردند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.