جهانگیری گفت: حمایت‌های امام جمعه اندیمشک سبب گشایش در کار‌ها و صلح و سازش شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در همایش تجلیل از خدمات ماندگار حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه این شهرستان گفت: حمایت‌های پدرانه حجت الاسلام حسینی نوری سبب گره گشایی امور شده و صلح و سازش‌های زیادی با دلسوزی او محقق شد.

او با بیان اینکه امام جمعه در شرایط حساس مختلف با درایت، توان و با دلسوزی کامل سبب ایجاد آرامش و رفع مشکلات مردم شد که قابل تحسین است، افزود: حضور امید بخش، موثر و ارزنده او در اندیمشک خیر و برکت به همراه داشت و راهنمایی‌های پدرانه او همواره سبب تسریع در رفع مشکلات شهرستان شد.

جهانگیری اظهار داشت: حجت الاسلام حسینی نوری همواره محور وحدت در شهرستان بوده و همراهی و همدلی مسئولان اندیمشک با وجود او بیشتر و در سایه این همدلی، انگیزه برای خدمت به مردم مضاعف شده بود. ضمن اینکه همه ما به وجود با برکت این شخصیت ارزشمند افتخار می‌کنیم و بی شک در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی حضور او سبب آرامش مردم خواهد بود.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده امام جمعه اندیمشک گفت: خدمات ماندگار فقط مربوط به کار عمرانی نیست، بلکه کار‌های بزرگ فرهنگی و معنوی که وحدت مردم و مسئولان را تقویت کرده هم خدماتی ماندگار هستند.

او تصریح کرد: در هیچ برهه ای، مخصوصا در این شرایط کرونایی، چنین جلسه پرشوری برای تجلیل از امام جمعه برگزار نشده است و این یعنی شما از راه قلب‌ها و نه از راه منصب‌های زودگذر، اندیمشک را فتح کرده اید و او هیچ گاه در دل و ذهن مردم این خطه تودیع نخواهید شد و درس‌های ماندگار ایثار، وحدت، مردم داری و ایستادن بر اصول و ارزش‌ها به همگان دادید.

حسنوند ادامه داد: اگر امروز در این شهر توسعه‌ای شکل گرفته است، ناشی از ایجاد آرامش، وحدت آفرینی، راهنمایی و حمایت شما بوده است، امروز بهترین بدرقه با حضور خانواده‌های معزز شهدا، مدافعان حرم و اقشار مختلف مردم برگزار شد و مردم با گریه در این مراسم حضور دارند که این مهم نشان دهنده جایگاه ارزنده حضرتعالی بین مردم است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک بر ضرورت همدلی جمعی برای رسیدن به توسعه تاکید کرد و گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های ارزنده‌ای است که نباید این ظرفیت‌ها قربانی تقابل‌های سیاسی شوند. جامعه‌ای که یکدیگر را همراهی نمی‌کنند و همواره به دنبال تقابل و اختلاف هستند، در نهایت شکست را تجربه می‌کند.

او بیان داشت: اندیمشک مردمی شریف، ولایتمدار و شهید پرور دارد که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به خوبی حماسه آفریدند و شاهد بودیم که در همه مشکلات و بحران‌ها مردم اندیمشک عاشقانه حضور داشتند. در دوران کرونا هم شاهد بودیم که مردم ماسک تولید می‌کردند و در کمک‌های مومنانه حضوری بی نظیر نشان دادند.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری اظهار کرد: تضارب‌ها و زد و خورد‌های انتخاباتی امری باطل است که ما را از هم دور می‌کند. انتخابات مربوط به زمان و فصلی خاص است. مسئول دلسوز باعث پیشرفت شهر می‌شوند و نماینده پرتلاش و فرماندار دلسوز این شهرستان با همت و تلاش جهادی برای این دیار تلاش می‌کنند.

او با بیان اینکه حمایت از چنین مسئولینی عدالت است و اگر من از مسئولان حمایت نکرده و برای مسئولان ایجاد انگیزه نکنم برخلاف نظر، ولی امر خود عمل کرده ام. بنده از مسئولان انتقاد کرده و در بسیاری از امور هم از خدمات ارزنده آن‌ها تجلیل کرده و البته تجلیل‌ها را در بین مردم عنوان کردم تا امید در دل‌ها بیشتر شود.

امام جمعه اندیمشک ادامه داد: راه درست و منطقی همین بوده و سیاه نمایی کار دشمن است ضمن اینکه ما هم نقد می‌کنیم، اما در شرایط تحریم و تهدید دشمنان رهبری می‌فرمایند به مردم امید بدهید. من غبطه می‌خورم وقتی در شهر ظرفیت‌های مادی و انسانی بسیاری وجود دارد، اما درگیر مسائل پوچ انتخاباتی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.