رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی نقش اساسی در کاهش تصادفات دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صادق حسین زاده رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی علاوه بر اینکه نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد، می‌توانند عامل موثری در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نیز باشند.

او افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز در یک مکان، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است.


بیشتر بخوانید


حسین زاده ادامه داد: این مجتمع‌ها با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث و نگهداری می‌شوند.

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در حال حاضر تعداد ۴۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافران و رانندگان در محور‌های مربوطه بوده که این تعداد بر اساس پیش بینی در سال آینده به ۴۲ عدد خواهد رسید.

او افزود: تعداد ۱۷ موافقت اصولی صادره در حال احداث بوده که این تعداد پس از اتمام عملیات اجرایی در سال‌های آینده به بهره برداری نهایی می‌رسند.

حسین زاده گفت: تعداد ۵۴ موافقت اصولی صادره در حال استعلام و بررسی در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان بوده که در صورت موافقت آن کارگروه به مرحله اجرایی برای احداث می‌رسند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.