معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: تاکنون ۷۷ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال روستایی به متقاضیان در لرستان پرداخت شده و فرآیند پرداخت مابقی اعتبارات در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،اسد عبدالهی روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: به منظور افزایش سرعت در پرداخت تسهیلات، متقاضیان توانمند و دارای اهلیت به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او بیان کرد: در اواخر سال ۹۶ حدود ۱۱۰ واحد اقتصادی به دلیل مشکلات مختلف به تملک بانک‌ها درآمده بود که طی شش ماهه نخست امسال ۳۰ واحد آن‌ها با واگذاری به سرمایه گذار جدید، به چرخه اقتصادی استان بازگردانده شد.

عبدالهی بیان کرد: ۸۰ واحد اقتصادی دیگر استان در تملک هفت بانک قرار دارند که با برنامه‌ریزی انجام شده، از این طرح‌ها بازدید خواهد شد و با حضور سرمایه گذار و بانک عامل در زمینه تعیین تکلیف آنها، تصمیم مناسب اتخاذ می‌شود.

او اضافه کرد: برخی از بانک‌های استان با پرداخت ۱۰۰درصدی تسهیلات اشتغال روستایی، عملکرد خوبی در زمینه جذب اعتبارات داشته اند و مابقی بانک‌ها نیز مکلفند در فرصت یک ماهه‌ای که به آن‌ها داده شده، شرایط پرداخت تسهیلات به متقاضیان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.