معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی آماده سازی شهربازی بوستان غدیر از آغاز کاشت فضای سبز محوطه شهربازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم، سید امیر سامع،معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به این که پروژه شهربازی بوستان غدیر قم یک پروژه مشارکتی بخش خصوصی و شهرداری است، اظهار کرد: احداث مجموعه و تجهیزات و نصب را مشارکت کننده انجام  داده است و کار‌های عمرانی پروژه از نظر ایجاد معابر و باغچه‌سازی‌ها روشنایی و فضای سبز را شهرداری به عهده گرفته است.

او با اشاره به آغاز کاشت فضای سبز در شهربازی بوستان غدیر قم گفت: مقدمات کاشت فضای سبز از مدتی پیش آماده بود، منتظر تغییر فصل بودیم تا در شرایط آب و هوایی مناسب این کار صورت بگیرد.

سامع با بیان این که قرار است پروژه شهربازی بوستان غدیر به زودی در اختیار مردم قرار بگیرد، ادامه داد: بخشی از تجهیزات نصب شده و بخش دیگری در مرحله نصب و تکمیل است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برخی از پروژه‌های شاخص در منطقه هشت شهرداری قم، ادامه داد: یک بوستان کم نظیر ۵۰ هزار هکتاری در محله یک مسکن مهر ساخته شده که در مراحل تکمیل روشنایی است.

او به تکمیل سوله بحران پردیسان اشاره کرد و افزود: اوایل امسال یک سری تجهیزات جدید آتش نشانی خریداری شده که با این سوله افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار