سرپرست دبیری فدراسیون کاراته درباره سفر حمیده عباسعلی به کشور آلمان توضیحاتی را مطرح کرد.

وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند درمانی حمیده عباسعلی و سفر این المپین به آلمان بیان کرد: قبل از اینکه الم‍پیک ۲۰۲۰ لغو شود قرار بود پلاتین از پای آسیب دیده عباسعلی خارج شود، اما چون مسابقات المپیک لغو شد، ما زمان کافی پیش رو داشتیم و این بازیکن با هماهنگی‌های لازم کمیته ملی الم‍پیک و وزارت ورزش و جوانان به آلمان سفر خواهد کرد. هزینه سفر و درمان عباسعلی به آلمان  بر عهده کمیته ملی المپیک خواهد بود.  

مومنی در پاسخ به این سوال که چرا باید در شرایط کرونایی و اوضاع نابسامان قیمت ارز، عباسعلی به اروپا سفر کند عنوان کرد: دکتر بابک زرگر امینی جراح لیگامنت زانوی حمیده عباسعلی بود و او را رایگان جراحی کرد و با توجه به برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۰ تمام تلاشش را کرد تا او را به این مسابقات برساند و روند درمانی را فشرده‌تر کرد. حالا این بازیکن باید برای تکمیل دوره درمانی خود تحت نظر پزشک جراحش باشد و احتمالا یک همراه با او به هانوفر سفر خواهد کرد.  

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته درباره برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی آقایان و بانوان بیان کرد: در نظر داریم مهرماه اردوی تیم ملی را برگزار کنیم، اما تصمیم نهایی و قطعی را نگرفته ایم و فعلا هم زمانی برای برگزاری نشست با کادر فنی تیم‌های ملی در نظر نداريم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار