فرماندار کوهبنان گفت:کارکنان ادارات شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند، زیرا برای بهبود خدمات به مردم بازدید از ادارات، به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان با حضور سرزده در ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مراکز را مورد بررسی قرار داد و برای رسیدگی به مشکلات مردم درسطح ادارات و بررسی نحوه خدمت رسانی به آنان از ادارات ساختمان ثبت احوال و محیط زیست شهرستان بازدید کرد.

سالاری در مرحله اول بازدید از واحد‌های مختلف ادارات شهرستان از نحوه عملکرد مدیران و کارکنان اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی‌های ادارات و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات برای بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان دانست.

او تاکید کرد: ادارات شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند، زیرا در راستای بهبود خدمات به مردم و به منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع و همچنین رعایت توصیه‌های بهداشتی بازدید از ادارات، مستمر صورت می‌گیرد.

سالاری گفت: هدف از این بازدید‌های سرزده ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات است.

او افزود: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در شهرستان کوهبنان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.