اعزام تیم‌های هلال احمر قزوین به سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و معیشتی هلال احمر استان به روستا‌های محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و معیشتی هلال احمر استان برای اجرای طرح ملی نذر آب ۳، در روستا‌های محروم استان سیستان و بلوچستان با حضور خیران و پزشکان داوطلب این جمعیت، خبر داد.

آصفی افزود: ۲۵ نفر از پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، دندانپزشکان و پیراپزشکان از ۲۴ شهریور ماه در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان حضور می‌یابند و برای ارائه خدمات درمانی و دارویی مورد نیاز به صورت رایگان اقدام می‌کنند.

به گفته او، آرد، بسته‌های بهداشتی و غذایی، شیرخشک، لوازم التحریر، مواد شوینده، دارو و تجهیزاتی که برای زیرساخت آبرسانی به روستاها، مورد نیاز است توسط خیران و مردم نوعدوست استان قزوین تهیه شده است و به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

آصفی افزود: به منظور ادامه حمایت‌ها از هموطنان در استان سیستان و بلوچستان، مردم استان می‌توانند برای شرکت در طرح ملی نذر آب ۳، به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان مراجعه و یا کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱۱۲* به حساب‌های جمعیت هلال احمر واریز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.