ایجاد امکان مشارکت فعال دولت در سرمایه‌گذاری توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات با بیان اینکه مشارکت فعال دولت در سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات با بازنگری در حق‌السهم اپراتور‌ها  میسر می‌شود بیان داشت: کمیسیون، امروز سازمان تنظیم مقررات را مکلف کرد برای توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات، بازنگری در میزان حق‌السهم پرداختی اپراتور‌ها به دولت را آغاز و امکان مشارکت فعال دولت در سرمایه‌گذاری توسعه زیرساخت‌ها را در دستور کار قرار دهد.

حسین فلاح جوشقانی، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات گفت: کمیسیون تنظیم مقررات، امروز به اتفاق آرا، اصول حاکم بر تمدید پروانه‌های FWA را تصویب کرد، بر این اساس پروانه فعالیت این شرکت‌ها تا سال ۱۴۰۷ تمدید شد. همچنین کمیسیون با وضع مقرراتی، امکان ارائه‌ خدمات نسل پنجم توسط این شرکت‌ها را فراهم کرد.

فلاح خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه گذاری دولت در توسعه روستایی، با توجه به مقوله‌ مهم عدالت آموزشی از دیگر بحث‌های جلسه امروز بود که بنا شد سازمان و مجری طرح USO طرح و مدل اقتصادی خود را در جلسه آینده برای تصمیم گیری نهایی ارائه کند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات در آخر اضافه کرد: همچنین کمیسیون از تلاش‌های سازمان تنظیم مقررات برای احقاق حقوق مشترکین و برخورد با گران فروشی اپراتور‌ها تقدیر کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.