رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری خانمی که با طرح نقشه و همدستی با دو سارق حرفه‌ای ۶ میلیارد ریال از مغازه‌ای در جنوب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع سرقت مغازه به دادخواهی متصدی مغازه‌ای به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: محتویات پرونده حاکی از آن بود، در ساعت اولیه سی ام تیرماه سارق یا سارقان با تخریب دریچه کولر وارد مغازه لوازم صوتی تصویری در حوالی خیابان آذربایجان شده است و به ارزش ۶ میلیارد ریال اموال مغازه را سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود: تیمی از کارآگاهان به محل مغازه مراجعه که در پایش محدوده وقوع جرم این فرضیه در ذهن کارآگاهان متبادر شد که احتمالا سارقان به موقعیت آشنا بوده و با مال باخته ارتباط نزدیکی دارند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی، موفق شدند ردپای خانمی به هویت سمیرا که از دوستان مال باخته و مرتبط با وی بوده را در محل سرقت پیدا کنند.

وی گفت: با هماهنگی قضائی سمیرا به پلیس آگاهی دعوت و اعلام داشت با توجه به اینکه با مال باخته دوست و درارتباط بودم و بار‌ها به مغازه و محل کار او تردد داشتم و با آشنایی که از مغازه داشتم موضوع را با یکی از دوستانم به نام امیر که فردی سابقه دار است در میان گذاشتم و او نیز با همدستی یک نفر دیگر نقشه سرقت را طراحی و اجراء کردند و اموال مسروقه را به شخصی بنام عزیز فروخته اند.

این مقام پلیسی در ادامه تصریح کرد: در گام بعدی کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ دستور قضائی، سوم شهریور مالخر اموال سرقتی دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه در مخفیگاه مالخر کشف و به مال باخته مسترد می‌شود.

سرهنگ عزیزخانی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان هشتم شهریور امیر را در مخفیگاهش در حوالی خیابان جیحون دستگیر و در بازجویی به سرقت با همدستی فرد دیگری به نام نیما اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه آخرین متهم پرونده به نام نیما در مخفیگاهش دستگر شد، اضافه کرد: متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۱۰ تهران روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار