جانشین ستاد کرونا استان قزوین گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستان بوعلی تکمیل شده است  و مجبور به استفاده از   ظرفیت سایر بیمارستان‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  منوچهر حبیبی جانشین ستاد کرونا استان قزوین در جلسه این ستاد با بیان اینکه  ظرفیت تخت‌های بیمارستان بوعلی تکمیل شده است،  گفت: امروز بالغ بر ۳۲۰ بیمار کرونایی در استان بستری هستند و این منهای کسانی است که در منزل درمان می‌شوند.

حبیبی با اشاره به آمادگی بیمارستان‌های استان برای بستری بیماران کرونایی عنوان کرد: در حال حاضر به همه بیمارستان‌های دولتی، تأمین اجتماعی و خصوصی اعلام آماده باش شده و پیش بینی ما افزایش این آمار طی هفته‌های آینده است.  

وی ضمن تأکید بر نظارت دقیق بر عملکرد خدمات شهری افزود: بحث رعایت اصول بهداشتی در سرویس حمل و نقل عمومی به ویژه سرویس مدارس باید با نظارت کامل انجام شود و فعالیت حداکثری اتوبوس‌ها با ظرفیت حداقلی اجرا شود، اما مینی بوس‌ها به هیچ وجه نباید فعالیت کنند.  

جانشین ستاد کرونا استان تصریح کرد: مسئولان صمت و اتاق اصناف باید مراقبت و برخورد‌های جدی تری در بحث بازار داشته باشند ادارات و مراکز دولتی نیز با شدت بیشتری دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.  

وی اضافه کرد: حضور در کلاس‌های درس برای دانش آموزان اختیاری است و اگر مدیر مدرسه تشخیص داد در مدرسه دستورالعمل‌ها رعایت می‌شود می‌توان کلاس‌ها را حضوری برگزار کرد در غیر این صورت کلاس‌ها غیر حضوریاست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: یکی از مشکلات، تامین واکسن آنفلوآنزا است و با توجه به دغدغه مردم در این زمینه، از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود که این واکسن را به سرعت تامین و وارد بازارکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار