فرهنگ و آرمان‌های دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند و به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرهنگ دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه مراسمات بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

او افزود: فرهنگ و آرمان‌های دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بماند و به نسل جوان منتقل شود و پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه اشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی و رشادت‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

حیدری بیان داشت: امیدوارم با همکاری مجموعه اداره کل، ادارات ورزش و جوانان شهرها، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های استان بتوانیم ضمن رعایت اصول بهداشتی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به نحو مطلوبی در سطح خوزستان برگزار کنیم.

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور معاونان و مسئولان ستادی اداره کل و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران به منظور برنامه ریزی جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار نمودن برنامه‌های هفته دفاع مقدس به انجام رسید.

مسئولان برنامه‌های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس را مطرح و راهکار‌های لازم را درخصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها بیان نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.