معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ترم جدید از ۱۵ مهرماه آغاز و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم مردسلطانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه درس‌های تئوری و امتحانات در ترم آینده مجازی و حضور دانشجو در دانشگاه تنها برای درس‌های عملی خواهد بود، گفت: نتایج کنکور هنوز اعلام نشده و ترم جدید از ۱۵ مهرماه آغاز خواهیم کرد، اما محتوای درسی از سوی اعضای هیئت علمی تولید و بارگذاری می شوند.

او افزود: همه درس‌های تئوری ترم گذشته به صورت مجازی بودند و آزمون را در بازه زمانی ۱.۵ ماهه برای هر ۳ دانشکده برگزار، اما درس‌های عملی و کارآموزی‌ را از اول شهریورماه، با توجه به خارج شدن دزفول از وضعیت قرمز، دایر کردیم.

مردسلطانی با اشاره به اینکه از اول شهریور بازگشایی خوابگاه‌ها صورت گرفت، بیان داشت: درس‌های عملی که قابلیت تدریس مجازی نداشتند را  ارائه کردیم، اما درس‌های عملی که نیاز به حضور و خوابگاه دارند، در حال برگزاری هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: در هر اتاق خوابگاه تنها ۲ دانشجو اسکان داده می‌شود همچنین فضای ایزوله و قرنطینه در نظر گرفته شده تا اگر دانشجویی مشکوک به بیماری باشد، در آن قرار گیرد.

او با توجه به رعایت نکات بهداشتی، ادامه داد: ظرفیت خوابگاه‌ها محدود است، بنابراین حضور دانشجویان نوبتی و براساس زمان مشخص شده خواهد بود همچنین بازگشایی خوابگاه‌ها برای ارائه دروس عملی ترم گذشته، از اول شهریور آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود که نیمسال دوم ۹۸ – ۹۹ تا نیمه مهرماه ادامه داشته باشد.

مردسلطانی در پایان در خصوص حضور دانشجویان جدید در این دانشگاه، گفت: دانشجویان جدید الورود می‌توانند برای اینکه با فضای دانشگاه آشنا شوند، یک تا ۲ هفته در این مکان آموزشی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.