رئیس نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد از تشکیل ۳۰ پرونده تخلف برای عرضه کنندگان لوازم التحریر در این شهرستان خبر داد.

یوسف شریف‌زاده رئیس نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در قالب طرح نظارت ویژه بر بازار فروش و توزیع اقلام مصرفی و نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس این شهرستان، تاکنون ۳۰ پرونده تخلف برای عرضه کنندگان لوازم التحریر تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به مراجع قضایی ارجاع شد.

او ادامه داد: طرح نظارت ویژه بر نحوه عرضه و فروش نوشت افزار، کیف، کفش و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان تا پنجم مهر سال جاری ادامه خواهد داشت.

شریف زاده اظهار داشت: در قالب این طرح هر روز اکیپ‌های ۲ نفره، عملیات بازرسی بر بازار گروه‌های کالای پرمصرف، مراکز عمده و خرده فروشی نوشت‌افزار، کیف و کفش و لباس‌های ویژه مدارس را با همکاری با اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و و درمان و نیروی انتظامی انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


رئیس نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد اضافه کرد: هدف از اجرای طرح نظارت بر نحوه فروش نوشت‌افزار در استان، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی عرضه‌کنندگان نوشت افزار و جلوگیری از عرضه انواع نوشت افزار تقلبی و غیراستاندارد وارداتی و برخورد قانونی با کالا‌های قاچاق در بازار با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و همچنین جلوگیری از هرگونه کمبود کالا، کم‌فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلف‌های احتمالی است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.