معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از حذف نمرات مردودی دانشجویان این دانشگاه به علت مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف نمرات مردودی از کارنامه دانشجویان این دانشگاه، اظهار کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش سطح استرس و اضطراب اعلام شد تا نمرات مردودی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸- ۹۹ در کارنامه دانشجویان درج نشود.

او افزود: از آنجایی که در ترم گذشته و ترم جاری به علت شیوع ویروس کرونا در کشور مجبور شدیم تا آموزش‌های خود را از حضوری به مجازی تغییر دهیم، استادان و دانشجویان از نظر زیرساخت‌های آموزشی آمادگی‌های لازم را نداشتند و با مشکلاتی مواجه شدند.

واحدی ادامه داد: در حال حاضر احتمال دارد نمره مردودی دانشجویان در کارنامه مشاهده شود، اما این روند تا پایان مهرماه و بعد از زمان انتخاب واحد بی اثر خواهد شد و دانشجویان نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: با نظر کمیسیون موارد خاص، دانشگاه علم و صنعت اعلام کرده است که اگر معدل دانشجویان در دروس گذرانده در این نیمسال کمتر از حد نصاب معین (۱۲ در مقطع کارشناسی و ۱۴ در مقطع کارشناسی ارشد) و مشروط به حساب آیند حتما بی اثر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار