۲۲ هزار و ۷۹۵ عنوان برنامه در حوزه دفاع مقدس در صدا و سیما تولید و پخش شده و یا در حال تولید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در نشست مشترک مسئولان و برنامه سازان صداوسیما و رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در آستانه هفته دفاع مقدس در سازمان صدا وسیما و به صورت ویدئو کنفرانسی با مراکز استان‌ها برگزار شد با بیان این مطلب گفت: در همین خصوص بیش از ۳۵۸ هزار دقیقه برنامه تولید شده است که ۶۶ درصد آن مربوط به مراکز استانهاست.

سردار کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال از ۳ خرداد آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد گفت: در کشور ۵۵ ستاد تشکیل و در همین خصوص بیش از ۲۶ هزار برنامه ارائه شده است.

تشکیل قرارگاه استانی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بین صدا و سیمای مراکز استان‌ها و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تصمیمات جلسه امروز بود.


بیشتر بخوانید


در این ارتباط تصویری که بصورت همزمان با مراکز صدا و سیما برگزار شد، آینه دار مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی، اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را در حوزه‌های پیام، نشر و آنتن، مهم ارزیابی کرد و گفت: باید برنامه‌های تولیدی هفته دفاع مقدس همراه با نوآوری باشد و برنامه سازان تلاش خود را در ارائه برنامه‌هایی بامحتوای جذاب، بویژه برای جوانان بکار گیرند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت: با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس شورای استانی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ریاست استاندار در استان و همچنین شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل شده است.

سرهنگ فلاحی افزود: امسال از ۳ خرداد تا پایان سال در قالب ۴۳ هفته و متناسب با مناسبت‌های هفته، به موضوع دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.