فرماندار هرسین با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خوبی را در شهرستان به ثمر رسانده‌ایم، گفت : هم‌اکنون هم سعی در گسترش و توسعه هر چه بیشتر این فعالیت‌ها داریم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه‌آبادی فرماندار هرسین گفت : موفقیت در زمینه کار اجرایی و مدیریتی بسیار حساس است و ارتباط تنگاتنگی با فرهنگ جامعه دارد.

او انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در خانواده و جامعه را بسیار ضروری توصیف کرد و گفت : این فعالیت‌ها هویت فرد را می‌سازد و انجام آن‌ها در جامعه منجر به تقویت فرهنگ خانوادگی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: نگاه فرهنگی فرماندار هرسین بسیار عمیق و گسترده است و سبب شده تا راهکار‌های مفید و ارزنده‌ای را در مسیر رشد فرهنگی این شهرستان به ما ارایه نماید؛ همچنین عنایت خاصی به فعالیت هنرمندان در حوزه‌های فرهنگی هنری دارند.

صدرالله بابلی افزود: در وهله اول بایستی سعی نماییم فرهنگ را بدرستی دریابیم و برنامه ریزی کنیم؛ در هرجایی و در هر سمتی خدمتگزار مردیم باشیم و سعی در ایجاد آرامش خاطر برای آنان داشته باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.