زینی وند مقدم از اختصاص ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مدارس استان ایلام در جهت توسعه ورزش در مدارس و افزایش روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان خبر داد.

زینی وند مقدم مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: امسال با هدف توسعه ورزش در مدارس و افزایش روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان در مدارس استان ایلام ، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه ، به مدارس استان ایلام اختصاص داده شد.

او اظهار کرد: ۷۰۰ میلیون تومان از این مقدار به عنوان سرانه سلامت در ایام اردیبهشت ماه و خرداد ماه در بین مدارس استان توزیع شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام مطرح کرد: ۵۰۰ میلیون تومان نیز صرف هزینه لوازم تجهیزات ورزشی مدارس شده است که از این لوازم رونمایی شد.

او ادامه داد: این تجهیزات و وسایل در بین تمامی مدارس استان ایلام توزیع خواهند شد و در اختیار دانش آموزان گرامی قرار خواهد گرفت.

زینی وند مقدم بیان کرد: اختصاص این وسایل و تجهیزات می‌تواند تاثیر فراوانی بر روی نشاط و شادابی دانش آموزان داشته باشد و علاقه آن‌ها را نسبت به انجام فعالیت‌های ورزشی افزایش دهد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.