انعقاد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امسال ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل منعقد شده است.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

او این میزان واگذاری‌ها را در حدود ۲۶ هکتار زمین صنعتی برشمرد و افزود: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی تاکنون، ۱۳۴۰ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین شهرک صنعتی اردبیل ۲ با ۵۸۰ قرارداد، بیشترین سهم را در واگذاری‌ها به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، با اشاره به طرح‌های صنعتی در دست اقدام در شهرک‌های صنعتی استان گفت: این افزایش واگذاری‌ها نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان دارد که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان است.

اهلی با اشاره به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خاطر نشان کرد: هدف اصلی از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است که با استمرار آن، زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل خواهد شد.

او ادامه داد: تلاش می‌شود تا با تامین زمین مناسب و تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، سرمایه گذاری‌ها در استان افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.