مشکل کمبود آب روستای مهردشت (گاوخانه) شهرستان اراک پس از ۱۰ سال برطرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سعید سرآبادانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: با اجرای هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال آب، مشکل ۱۰ ساله کمبود آب روستای گاوخانه (مهردشت) این شهرستان برطرف شد.

حل مشکل ۱۰ ساله کمبود آب روستای گاوخانه اراک

سرآبادانی افزود: برای اجرای این طرح را بالغ بر ۲ میلیارد ریال صرف شد و کارکنان امور آب و فاضلاب شهرستان اراک برای حل این مشکل به صورت امانی و ظرف مدت یک هفته، با اجرای یک هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال، آب شهر اراک را به این روستا متصل کردند.

او اضافه کرد: با یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ابتدای امسال و ایجاد مدیریت یکپارچه در توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌ها، خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی برای خدمات رسانی به مردم ایجاد شده است که یکی از مزایای آن، وصل آب شهر اراک به روستای گاوخانه است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک بیان کرد: آب استحصال شده از چاه آب روستای پرجمعیت گاوخانه، جوابگوی مصارف ساکنین نبود وطی سال‌های گذشته همواره مردم این روستا با کمبود و یا قطع آب مواجه بودند.

ا و تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم، نوسازی شبکه توزیع آب وافزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب این روستا هم به زودی در دست اقدام قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار