معاون عملیات فرماندهی انتظامی فارس گفت: یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۵۲۷ تماس در ۵ ماهه نخست امسال، از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در فارس برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد عبادی نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۵۲۷ تماس بوسیله شهروندان در ۵ ماهه نخست امسال، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سطح استان فارس برقرار شده که از این تعداد، ۹۲ درصد قابل رسیدگی و ۸ درصد غیر قابل رسیدگی بوده است.

او افزود: از این تعداد تماس، ۴۰ درصد عملیاتی و بوسیله مأموران انتظامی به آن‌ها رسیدگی شده است و ۶۰ درصد نیز شهروندان به صورت تلفنی راهنمایی و ارشاد شده اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: آموزش کاربران مرکز تجمیع ۱۱۰، برگزاری چندین مرحله کمیسیون فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به منظور ارتقاء عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی و برگزاری کمیسیون‌های بررسی تخلفات ۱۱۰ باعث رضایتمندی نسبی شهروندان از این مرکز در ۵ ماهه اول امسال شده است.

سرهنگ عبادی نژاد از شهروندان خواست تنها در موارد فوریتی و ضروری با تلفن ۱۱۰ تماس حاصل و از اشغال خطوط برای موارد غیر فوریتی و یا غیر مرتبط خودداری کنند.

این مقام انتظامی، به عملکرد یگان تکاوری در سطح استان فارس اشاره کرد و گفت: یگان تکاوری استان فارس به عنوان یک نیروی عملیاتی و به منظور برخورد با جرائم، توانسته است با رشادت نیرو‌های مخلص و تلاشگر اقدامات اثرگذاری را انجام دهد.

او افزود: با تلاش کارکنان یگان تکاوری طی ۵ ماهه نخست امسال، ۲۷۲ کیلو و ۵۸۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و در این خصوص ۲۲ متهم دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین در این مدت، مأموران یگان تکاوری موفق شدند مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر ۷ میلیارد ریال کشف و ۱۳۲ متهم را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کنند.

سرهنگ عبادی نژاد تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های استان فارس حضور فعال دارد و در راه مبارزه با جرائم از جمله مواد مخدر و کالای قاچاق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار