معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تسریع روند پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

سید سعید حسینی‌نژاد معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: روند پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در خوزستان سرعت بیشتری یافته و تقریبا روزی ۱۰ میلیارد ریال به پرداخت‌ها اضافه می‌شود.

او افزود: تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب۱۲ هزار و ۸۰۹ فقره پرونده در کارتابل بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت شده که  ۱۱۰ میلیارد ریال به این تعداد  پرداخت شده است.

حسینی با اشاره اینکه  بعضی از طرح‌ها  به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال هنوز در اختیار مدیریت شعب بوده و به شعب ارجاع نشده‌اند و تعدادی هم به مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در شعب هستند، بیان کرد: سود تسهیلاتی که به صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت می‌شود، ۱۲درصد است.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ۴۴۵ میلیارد ریال طرح نیز از دستگاه‌های اجرایی برای تایید و ارسال به بانک‌ها باقی مانده است، اظهار داشت: مبلغ مصوب شده تسهیلات  ۹۰ میلیارد ریال  و منعقد شده هم حدود ۶۰ میلیارد ریال است و این مبالغ به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها دچار ضرر و زیان شدند و دولت برای جبران این خسارت‌ها، تسهیلاتی را در نظر گرفته است که به صاحبان کسب و کار پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار