افزایش چشمگیر کشف موادمخدر با تلاش پلیس فهرج

فرمانده انتظامی فهرج، افزایش ۴۵۶ درصدی کشف مواد مخدر را نشان از جدیت پلیس این شهرستان در مبارزه با سوداگران مرگ دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا رفیع آبادی، فرمانده انتظامی فهرج گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر با مشارکت سایر یگان‌های انتظامی این شهرستان از ابتدای امسال تا به امروز ۵۳۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات‌های مختلف در سطح شهرستان کشف کرده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشدی ۴۵۶ درصدی برخوردار بوده است.

او با اشاره به اینکه در این زمینه ۱۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و ۳۵ قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنیت، مهمترین خواسته شهروندان از پلیس است، پس باید با برخوردی مناسب با مردم به منظور ایجاد نظم و امنیت گام برداریم.

این مقام انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی، مقتدرانه با توزیع کنندگان موادمخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد و خوشبختانه در این شهرستان نیز با توجه به کشفیات و دستگیری‌ها و فعالیت تمامی واحد‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی سعی در به حداقل رساندن جرایم در سطح جامعه داریم.

سرهنگ رفیع آبادی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیار خوب کارکنان انتظامی شهرستان فهرج، تصریح کرد: پلیس با بکارگیری تمامی توان خود در راستای انجام ماموریت‌ها با اشراف اطلاعاتی در کشف سرقت، موادمخدر، قاچاق کالا و دیگر جرائم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
لطفادررابطه باموتورگیری ناعادلانه پلیس راه ماهان پیگیری کنیدبعدشم براترخیص موتوریاماشین میری درست کارت انجام نمیدند نیروشون کمه خواهشاپیگیری کنید
آخرین اخبار