خادمی گفت: زمین خواری در هندیجان متوقف می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

حسن خادمی دادستان عمومی و انقلاب هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر توقف زمین‌خواری در این شهرستان گفت: زمین خواران و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

او با اشاره به تداوم بررسی‌ها از سوی ضابطین دستگاه قضایی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی افزود: پس از احراز تخلف زمین خواری، دستورات قاطع و سریع در خصوص شناسایی و برخورد با متصرفان جرم صادر شد.

خادمی به زمین خواران و متصرفان اراضی ملی هشدار داد و بیان داشت: با متجاوزان به اراضی ملی به شدت برخورد کرده و هرگونه دست درازی به این اراضی را برابر قانون و مقررات جمهوری اسلامی ایران قطع می‌کنیم و در صورتیکه متصرفان غیر قانونی اراضی ملی شناسایی شوند، با حکم قضایی روانه زندان خواهند شد و براساس حکم عدالت مورد مجازات قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان تصریح کرد: متخلفان باید آگاه باشند که چشمان دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی و امنیتی بیدار است و اجازه تخلف را به آن‌ها را نمی‌دهیم و در این راه که دستور مقام معظم رهبری مدظله العالی و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست دستگاه قضایی کشور است، با شدت با زمین خواری برخورد می‌شود و با هیچ احدی مماشات نخواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.