عضو هیات امنای مهدیه رامهرمز گفت: اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند این شهرستان در قالب رزمایش مومنانه مشق مهربانی انجام می‌شود.

مصطفی قدکساز عضو هیات امنای مهدیه رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ترویج نذر فرهنگی به خصوص در ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع) با اعضای هیات عزاداری مهدیه طرح نذر مشق مهربانی در قالب توزیع بسته هاى لوازم التحریر و کفش به دانش آموزان نیازمند در مدارس شهرستان اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از وظایف مهم افراد در جامعه اسلامی، دستگیری از نیازمندان و تهیدستان است، افزود: هر کس به اندازه امکانات و توانمندی خویش وظیفه دارد که خلاء‌های موجود در زندگی افراد را جبران و کمبود‌های آن‌ها را پاسخگو باشد.

رستمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز گفت: طرح رزمایش مومنانه نذر مشق مهربانی مهدیه این شهرستان توزیع بیش از ۱۵۰ بسته نوشت افزار در مناطق محروم با نظارت آموزش و پرورش در دستورکار قرار گرفت و بسته‌های تهیه شده به دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت با همکاری راهبران آموزشی توزیع خواهد شد.

براساس این گزارش؛ تهیه و توزیع بسته‌های لوازم التحریر با همکاری خیرین و نیکوکاران انجام شده است و هدف این اقدام خداپسندانه، کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل افرادی است که توانایی تهیه ملزومات مدرسه با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی حاکم بر بازار را ندارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.