مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه، از کشف انواع کود و سموم کشاورزی غیرمجاز از فروشگاه‌های کشاورزی شهرستان خرامه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کاووس همتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه درباره کشف انواع کود و سموم کشاورزی غیرمجاز در خرامه اظهار کرد: در بازدیدی که با حضور قاضی تعزیرات حکومتی استان فارس، تعزیرات شهرستان، مسئول حراست و تولیدات گیاهی این مدیریت صورت گرفت انواع کود‌های بدون شماره ثبتی و سموم کشاورزی غیرمجاز با ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال از فروشگاه‌های کشاورزی کشف و ضبط شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده متخلفان تحویل مراجع قضایی داده شد.

او با اشاره به اینکه افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی از مفاد اساسنامه سازمان جهاد کشاورزی است، گفت: رصد و پایش مستمر فروشگاه‌های کشاورزی و اجرای قوانین، ارتقای سلامت جامعه را به دنبال دارد.

همتی، بر ضرورت ارتباط و مشاوره با کارشناسان بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: افزایش آگاهی و بالا بردن دانش علمی بهره‌برداران مانع از جولان مفسدان اقتصادی در امور کشاورزی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه خطاب به کشاورزان بیان کرد: سموم و کود‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی تهیه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریع گزارش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار