مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۱۰ هزار و ۷۱۳ کودک در قالب طرح‌های حمایت از ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: چهار هزار و ۳۱۳ کودک که والدین آن‌ها به علت بیماری‌های سخت، کهولت سن و یا زندانی بودن نمی‌توانند به درستی از آن‌ها سرپرستی کنند در قالب طرح محسنین حمایت می‌شوند.

فارسانی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از ایتام نیز تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند اظهار داشت: سال قبل با وقوع سیل گسترده، خیرین از سراسر کشور و تعداد قابل توجهی نیز در خارج از کشور حدود ۲۸ میلیارد تومان در قالب وجه نقد و کالا به بچه‌های ایتام و محسنین کمک کردند.

او با اشاره به طرح پیشنهادی این نهاد به رییس جمهوری افزود: در این راستا کارمندان دولت با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه برای بچه‌های ایتام و محسنین در مسیر خیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه پارسال ۱۳ تا ۱۴ هزار حامی هرماه به کودکان تحت پوشش استان کمک کردند تصریح کرد: با توجه به جمعیت بیش از ۵۳ هزار نفری کارمندان لرستانی در صورت مشارکت آنان در طرح پیشنهادی کمیته امداد، اتفاق خوبی برای بچه‌های نیازمند رقم می‌خورد.

محمدی فارسانی اظهار داشت: شناسنامه اطلاعات تمامی بچه‌های ایتام و محسنین صادر شده است و در اختیار حامیان قرار خواهد گرفت تا در صورت تمایل با آن‌ها در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.