معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: به زودی ۱۱۷ بهورز روستایی و عشایری در استان فارس جذب می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیان کرد: بهورزی از خدمات مهم و ارزشمند حوزه سلامت بوده که همواره نیازمند توجه است.

او، تصریح  کرد: بهورزان نمادی بزرگ از خدمت صادقانه در جامعه هستند که نقش این تلاشگران در ارتقای سلامت جامعه بسیار ارزنده است.

همتی، ادامه داد: استان فارس دارای یک هزار و ۶۲۰ بهورز و ۹۲۰ خانه بهداشت فعال بوده، که با توجه به از کارافتادگی، بازنشستگی و تغییر ردیف برخی از بهورزان، تامین نیروی انسانی مورد نیاز امری ضروری است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه در راستای تامین بهورزان مورد نیاز تا پایان سال ۱۴۰۰، با پیگیری‌های مستمر انجام شده، مجوزهای جذب ۱۱۷ بهورز در امسال گرفته شده است، افزود: از این تعداد، ۱۷ بهورز روستایی و ۱۵ بهورز عشایری به صورت پیمانی و ۷۵ بهورز روستایی نیز به صورت قرارداد کار معین جذب می‌شوند.

او، اضافه کرد: رشته‌های مامایی، بهداشت عمومی و پرستاری رشته‌های موردنیاز برای خانم‌ها و رشته‌های بهداشت عمومی، بهداشت محیط و پرستاری نیز برای آقایان است که در مرحله نخست نام نویسی، باید مدارک متقاضیان به مراکز بهداشت شهرستان‌ها تحویل داده شود.

همتی  اظهار کرد: نام نویسی الکترونیکی پس از تایید مدارک اولیه از سوی رابط شهرستان انجام می‌شود و بر اساس آیین نامه وزارت بهداشت، بومی بودن و داشتن مدرک کاردانی و یا کارشناسی از دیگر شرایط جذب این بهورزان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکید کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند برای اطلاع از زمان و شرایط نام نویسی به سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به نشانی https://sums.ac.ir/ بخش اطلاعیه‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار