اختتامیه برنامه‌های کتاب محور مازندران امروز با تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های کتاب خوانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اختتامیه برنامه‌های کتاب محور که با حضور مدیران کل استانی و نمایندگان آن‌ها برگزار شد، از برگزیدگان ۵ محور فعالیتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئوس اصلی حوزه ترویج فرهنگ کتاب انتخاب کرد، تجلیل شد.

او افزود: شرکت کنندگان مازندرانی در بخش‌های روستا‌های دوست دار کتاب، پایتخت کتاب ایران، مروجان فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و جام باشگاه‌های کتاب رتبه برتر را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و کتاب خوانی همواره جزو الویت‌ها خواهد بود، گفت: یکی از برنامه‌های مهم پیش رو استفاده از زیرساخت‌های فضای مجازی برای تغییر نگرش و تغییر روش در حوزه ترویج فرهنگ کتاب است که به زودی زیرساخت‌های آن در استان فراهم خواهد شد.
 
حسن نزاد معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی علیرغم کوتاهی‌های انجام شده در سال‌های اخیر رونق گرفته گفت:با کتاب خواندن و آشنایی با مفاهیم کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف می‌توان تفکر ایجاد کرد و در شیوه زندگی و نگرش به مسائل مختلف تحول بخشید.

او افزود:یکی از مهمترین اهداف آموزشی و فرهنگی ما در زمینه‌های مختلف باید پرورش انسان‌های خلاق باشد که این افراد بتوانند از آموخته‌های خویش در جهت زندگی بهتر و ارتباط مثبت و کارساز با محیط بهره گیرند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار