مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به اعتماد مردم به تشکل‌های مردمی و فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها گفت : کسانی که کار سیاسی می‌کنند می‌دانند که امروز ضریب نفوذ سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه بیشتر از احزاب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز نجفی‌مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه بیشتر گلایه سمن‌ها از کم‌توجهی مدیران است ما باید دلسردی و رکود را از تشکل‌های مردمی کم کنیم و دست به دست هم دهیم تا سمن‌ها را به جایگاه واقعی خود در جامعه برسانیم.

او داشتن نگاه تخصصی مدیران دستگاه‌های اجرایی به سمن‌ها را ضروری دانست و گفت : متاسفانه امروز بسیاری از مدیران سمن‌ها را رقیب خود می‌دانند و از برون‌سپاری امور به تشکل‌های مردم‌نهاد واهمه دارند و این در حالی است که ما خیلی تلاش کرده و می‌کنیم تا این فضا را از بین ببریم.

نجفی‌مهر بر حضور نمایندگان سمن‌ها در جلسات کارگروه‌های استانی تاکید کرد و افزود: برای دعوت از سمن‌ها در این جلسات بسیار اذیت شدیم و به همه فرمانداران شهرستان‌ها هم نامه نوشتیم تا سمن‌ها را در جلسات خود دعوت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ گفت و گو در استان ما خوب تعریف نشده و هر کدام از دو طرف حق را به خود می‌دهند، افزود: سمن‌ها باید فارغ از سیاسی کردن مباحث اتفاقات زیر پوست شهر را به مدیران انتقال دهند، چون امروز جای خالی گروه‌های مرجع و شنیدن صحبت‌های آن‌ها در جامعه احساس می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.