دو باب مدرسه خیرساز در روستا‌های رباط سمنگان و کلاته مروی تربت جام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم افتتاح دو باب مدرسه خیرساز گفت: عدالت آموزشی در تمامی نقاط استان برای همه دانش آموزان از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

او افزود: امسال با توجه به بیماری کرونا براساس دستور‌های ابلاغی برنامه ریزی لازم برای آموزش حضوری و نیمه حضوری دانش آموزان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به استقبال کم رنگ دانش آموزان از آموزش حضوری ادامه داد: درحال حاضر با توجه به بازگشایی مدارس از نیمه شهریور ماه و استقبال کم دانش آموزان طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش حضور دانش آموز در مدارس اختیاری است و دانش آموزان می‌توانند از برنامه‌های آموزشی در منازل استفاده کنند.

جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان هم در این مراسم گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال شاهد حضور چشمگیر نیکوکاران در حوزه ساخت و تجهیز مدارس در سطح استان هستیم.

او افزود: امسال هزار و ۷۰۰ کلاس درسی به مساحت ۲۱۰ هزار مترمربع به سرانه مدارس استان اضافه خواهد شد که بالغ بر ۶۰درصد این تا کنون با مشارکت خیرین صورت گرفته است.

مهدی قاسمی پور مدیر مدارس استثنایی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: هم اکنون۳۴۰ مدرسه ویژه دانش آموزان خاص در استان احداث شده که از این تعداد ۱۰ مدرسه در تربت جام ویژه دانش آموزان استثنایی است.

او افزود: مدارس استثنایی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی مانند سایر مدارس عادی در فضای مجازی هم اقدام به آموزش دانش آموزان خود می‌کنند.

امروز پیش دبستانی و دبستان استثنایی خیر ساز در شهرک رباط سمنگان و دبستان سه کلاسه در روستای کلاته مروی با حضور مسئولان افتتاح شد.


انتهای پیام/س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.