حجت‌الاسلام عبدی گفت: دفاع مقدس ارائه نسخه‌های بومی و اطمینان بخش برای اداره کشور را به خوبی نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در نشست تخصصی چهل سالگی دفاع مقدس در اراک گفت: دفاع مقدس ارائه نسخه‌های اطمینان بخش برای اداره کشور را به خوبی نشان داد و از این مهمتر اینکه این نسخه مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی است و دفاع مقدس به خوبی نشان داد می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور را اداره کرد.

حجت‌الاسلام عبدی افزود: دفاع مقدس ویژگی‌ها و کاربرد‌های بسیار زیادی دارد که به کارگیری آن‌ها در شرایط امروز بسیار می‌تواند راهگشا باشد و چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی ارزشمند در این راستا است که همه باید به نحو احسن از آن استفاده کنند.

او اضافه کرد: امروز نیازمند این هستیم از این فاکتور‌های مهم دفاع مقدس برای پیشبرد گام دوم استفاده کنیم چراکه دفاع همچنان باقی است، اما نوع و شیوه دفاع متفاوت شده و تنها نسخه‌ای که در این عرصه می‌تواند کارساز باشد دفاع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان مرکزی بیان کرد: تربیت نسل کارآمد و دلسوز از مهمترین برکات و ثمرات دفاع مقدس است چرا که جبهه یک دانشگاه بود و در این فضای دانشگاهی بسیاری از انسان‌های دلسوز و کارآمد تربیت شدند.

او ادامه داد: نسلی که دفاع مقدس آن را تربیت کرد علاوه بر اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی مقتدرانه علیه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد توانست در طول چهل سال به دستاورد‌های بسیار زیادی دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: شکوفایی ظرفیت‌های نهفته درون کشور و کشف استعداد‌ها از برکات دیگر دفاع مقدس است که از این طریق رزمندگان در بسیاری از عملیات‌ها به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردند.

او تاکید کرد: ایجاد بازدارندگی دفاعی از دیگر برکات دفاع مقدس است که علاوه بر اینکه در مقطع جنگ هشت ساله یک وجب از خاک ایران اسلامی را دست دشمن ندادیم بلکه اقتدار امروز برنگرفته از همان بازدارندگی دفاع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان مرکزی اظهار کرد: مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در استان و هم در سایر یگان‌های نیرو‌های مسلح تلاش‌های قابل تقدیری در راستای حفط و تبیین رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام انجام داده اند، اما چهل سالگی دفاع مقدس یک فرصت ویژه است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

نشست تخصصی چهل سالگی دفاع مقدس با حضور بسیجیان طلاب و مدیران حوزه علمیه استان مرکزی برگزارشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.