مدیرعامل تاکسیرانی قزوین از توزیع هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک بین تاکسیرانان این شهر خبر داد.

اسماعیل عرشیان مدیرعامل تاکسیرانی قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: مرحله اول توزیع لاستیک بین دارندگان تاکسی پژو، سمند، پراید، پیکان و آریو از سه روز پیش آغاز شده و هم اکنون با توجه به استقبال رانندگان لاستیک‌های تاکسی آریو، پیکان و پراید به اتمام رسیده است.

او اضافه کرد: مرحله اول با توزیع ۵۵۰ جفت لاستیک با برند بارز روز یکشنبه به پایان می‌رسد و مرحله دوم با توزیع لاستیک‌های پژو، سمند و پراید با برند کویر از اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی قزوین، لاستیک‌ها با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به نرخ دولتی در اختیار رانندگان قرار داده می‌شود.

به گفته او، در مجموع برای خرید لاستیک‌های مرحله اول و دوم ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

عرشیان افزود: از اسفند پارسال تا کنون ۵ هزار و ۱۶۰ حلقه لاستیک بین ۷۱ درصد از رانندگان توزیع شده و ۲۹ درصد باقی مانده هم تا پایان سال سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

او اضافه کرد: در مراحل توزیع لاستیک اولویت با کسانی است که در شش ماه گذشته لاستیک دریافت نکرده اند و دارای مجوز فعالیت هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین گفت: به رانندگان مشمول طرح توزیع لاستیک پیامک داده می‌شود و لازم است با مراجعه به سازمان تاکسیرانی حواله خود را دریافت کنند.

عرشیان افزود: رانندگان تاکسی نگران تامین لاستیک خود نباشند چراکه هر شش ماه یکبار یک جفت لاستیک با قیمت تعاونی و دولتی بین آنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار