چهارمین جشنواره ملی " آرمان برتر " به میزبانی کوهدشت لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،در این جشنواره که با همکاری موسسه فرهنگ سازان زندگی سبز و این اداره با حضور جمع کثیری از علاقمندان به فرهنگ و هنر برگزار شد از برگزیدگان جشنواره با اهداء تندیس و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد. همچنین در حاشیه این جشنواره از فصل فرهنگ، ادب و هنر دانشنامه سیلک به عنوان قطورترین کتاب دنیا رونمایی گردید.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم، ضمن تبریک هفته گرامیداشت دفاع مقدس و یاد و خاطره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، گفت: استان لرستان با تمدنی چندین هزار ساله، همواره در عرصه فرهنگ و هنر حضوری درخشان داشته و در این میان شهرستان کوهدشت در رشته‌ها و شاخه‌های فرهنگی و هنری و همچنین چهره‌های شاخصی را به کشور معرفی کرده است.

رضا نیازی افزود: حضور موسسات بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر موجب تقویت آن می‌شود و ما از فعالیت موسسات قانونی و دارای مجوز در این زمینه دفاع می‌کنیم.

پرویز نورمحمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت نیز ضمن تقدیر از مدیریت موسسه فرهنگ سازان زندگی سبز ازآمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برای میزبانی از برنامه‌های فرهنگی و هنری خبر داد.

لازم به ذکر است در این رویداد حق میزبانی و ایجاد دبیرخانه جشنواره ملی آرزو‌های رنگی نیز به مدت یک سال به شهرستان کوهدشت واگذار گردید.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار