فرماندار دالاهو گفت: پسربچه چهارساله‌ای که در منطقه «سرخه دیزه» از توابع این شهرستان گمشده بود بامداد امروز (شنبه) پس از ۱۰ ساعت عملیات جستجو پیدا شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به دنبال وصول خبر مفقودشدن پسربچه‌ای چهارساله در منطقه «سرخه دیزه»، نیرو‌های زیرمجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان دالاهو و مردم روستای سرخه دیزه به جستجو برای پیدا شدن کودک مفقود شده پرداختند.

کرم محمدی فرماندار دالاهو گفت : تلاش‌های میدانی نیرو‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دالاهو و حضور پررنگ نیرو‌های مردمی نتیجه داد و امروز «کیان سلیمانی» پسر بچه چهارساله‌ای که روز جمعه ۲۸ شهریور در منطقه سرخه دیزه گم شده بود، پیدا شد.

او گفت : سنگلاخی بودن، پوشش جنگلی و ارتفاعات و از همه مهم‌تر تاریکی شب کار نیرو‌ها را سخت و مشکل کرده بود، اما حضور صد‌ها نفر در منطقه و حس انسان دوستی آن ها، بر تنگنا‌ها غلبه کرد و خدا را شکر این کودک پیدا شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: از نیرو‌های جان برکف انتظامی و سرپرست انتظامی شهرستان دالاهو، نیرو‌های سپاه گردان امام حسین (ع) دالاهو، جمعیت هلال احمر شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب و اکیپ‌های اعزامی از استان کرمانشاه، یگان ویژه انتظامی استان، نیرو‌های محیط زیست و منابع طبیعی و جهادکشاورزی دالاهو، کوهنوردان شرافتمند دالاهو، قصرشیرین و سرپل ذهاب، مردم شرافتمند روستای سرخه دیزه، اهالی دهستان‌های قلعه شاهین و دیره و هرکسی که به هر نحوی در این عملیات شرکت داشت و صاحبان دست‌هایی که از عمق دل برای موفقیت همکاران شرافتمندم دعا کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی
۱۰:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
چرا گمشده؟ پلنگ برده بودش؟