دبیر و نایب‌رئیس جدید هیئت کاراته قم منصوب شدند

رجب نخستین‌حلم به عنوان دبیر و معصومه علیایی به عنوان نایب‌ رئیس بانوان هیئت کاراته استان قم منصوب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، کاراته از جمله رشته‌های ورزشی موفق و مدال‌آور برای ورزش قم محسوب می‌شود که در سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افتخارات و دستاورد‌های گوناگون را با  قهرمانان خوشنام خود به ارمغان آورده، اما این رشته اکنون در شرایط خوبی نیست.

در سالی که به بازی‌های المپیک توکیو منتهی می‌شود و کاراته قم به تمرکز لازم برای حمایت از تک ستاره خود یعنی امیر مهدی‌زاده برای کسب سهمیه المپیک نیاز دارد، اما از دی ماه سال ۱۳۹۸ تا کنون که مجمع انتخابات این هیئت ورزشی برگزار شد، کاراته قم به طور کامل در مسائل حاشیه‌ای سیر می‌کند.

حاشیه‌ها پس از مجمع زمستان پارسال در کاراته قم آن قدر زیاد بود که کار رسیدگی به آن از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا دیوان عدالت اداری کشیده شد، در نهایت حدود یک ماه قبل نامه‌ای از معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان به اداره کل استان قم آمد که در آن انتخابات دی‌ماه سال ۹۸ را باطل کرد و دستور به انتصاب یک نفر برای سرپرستی هیئت تا برگزاری انتخابات جدید داد.

در این شرایط، مهرداد حاجی‌زاده که هم اکنون معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم محسوب می‌شود، به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان با ابلاغ رئیس فدراسیون کاراته به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی منصوب شد، کسی که با ورودش هم انتظار ایجاد شرایط امن و آرام در کاراته پر التهاب قم را دارند.

حاجی‌زاده که به مدت سه ماه مسئولیت سرپرستی هیئت کاراته قم را پذیرفته، پس از بررسی تمام جوانب اقدام به تغییراتی در هیئت کاراته کرد که از جمله آن‌ها معرفی رجب نخستین‌حلم به عنوان سرپرست دبیری این هیئت و معصومه علیایی به عنوان سرپرستی نایب‌رئیسی بانوان هیئت است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار