رییس هیات کاراته قم؛

کسب رتبه ششم کاراته کاهای قمی در مسابقات مجازی کشور

برخوردار گفت:قم با کسب ۹ مدال رنگارنگ رتبه ششم را در بین ۲۱ استان حاضر در مسابقات کاتای مجازی کشور کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،علیرضا برخوردار رییس هیات کاراته استان قم گفت: نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور با هدف تحقق پویش در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم، با حضور یک هزار و ۵۵۰ کاراته‌کا در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید و شرکت‌کنندگان در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برای کسب رتبه‌های برتر رقابت کردند.

رییس هیات کاراته قم در ادامه به مدال‌آوران استان قم در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: سه کاتاروی طلایی قم در این مسابقات دو نفر از بخش بانوان و یک نفر از آقایان بودند که در بخش بانوان ریحانه فهیمی به مربیگری فاطمه خدایی و هدیه‌سادات موسوی به مربیگری آرزو شریفی طلا گرفتند و در قسمت آقایان مهدی گل‌وردی به مربیگری محمدرضا رستمی‌زاده طلایی شد.

برخوردار ادامه داد: این دوره از مسابقات را ٦٠ داور آسیایی و جهانی در دو بخش آقایان و بانوان و در پنج مرحله مطابق با قوانین فدراسیون جهانی کاراته قضاوت کردند و سرانجام کاراته‌کا‌های استان قم درمجموع ۹ مدال شامل سه نشان طلا، دو نقره و چهار برنز از این رقابت‌ها کسب کردند.

او اضافه کرد: دو کاراته‌کای نقره‌ای قم نیز زهرا اخویان به مربیگری آرزو شریفی و محمدرضا جعفری به مربیگری دانیال قادری بودند، ضمن این‌که چهار مدال برنز با درخشش محمدحسین رستمی‌زاده به مربیگری محمدرضا رستمی‌زاده، متین محمدی‌یکتا به مربیگری محمد سلطانی، فاطمه فهیمی و زینب قراقیه به مربیگری مشترک فاطمه خدایی به دست آمد.

رییس هیات کاراته قم در پایان به رده‌بندی استان‌های شرکت‌کننده در این مسابقات اشاره کرد و گفت: هیات‌های فارس، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان‌رضوی و کردستان در رده‌های اول تا پنجم این دوره جای گرفتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار