فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال دشمن در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام و ایجاد یاس و نا امیدی در دل مردم است و رسالت امروز اصحاب رسانه امیدبخشی و درست نشان دادن دستاورد‌های این انقلاب الهی است.

او افزود: امسال در هفته دفاع مقدس حدود ۲ هزار برنامه با ۴۰ سرفصل در گلستان اجرا می‌شود، از این تعداد ۷۸۵ برنامه در سطح نواحی مقاومت بسیج در ۱۴ شهرستان و هزار و ۲۱۵ برنامه در سطح همه اقشار پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان اجرا خواهد شد.

ملک شاهکوهی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته برنامه "دفاع همچنان باقی است" خواهد بود که از ۱۶ هزار جانباز، آزاده و رزمنده تجلیل خواهد شد.

او ادامه داد: در هفته دفاع مقدس ۴۸ واحد مسکونی دیگر که از سیل سال گذشته آسیب دیده بودند در مناطق سیل زده آق قلا افتتاح خواهد شد.

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: با توجه به شرایط کرونا در استان، امسال رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در تاریخ ۳۱ شهریور و نمایش رزمی بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس که همه ساله برگزار میشد لغو شده است و برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد:مستند گرای ۴۰ درجه به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا با همکاری صداو سیما در هفت قسمت از شبکه گلستان پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا در آخر گفت: یکی از بزرگترین رسالت ما خدمت به مردم است و در همین راستا ۱۱۱ پروژه محرومیت زدایی در روستا‌های استان در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.