فرمانده سپاه نینوا گفت: در دفاع مقدس وحدت ملی به اوج خود رسید و شیعه و سنی با وحدت فتح قدس را رقم می زنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش بصیرتی علمای اهل سنت غرب استان گلستان  گفت: یکی دو هفته دیگر چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است و ۴۰ سال از شروع جنگی که می گذرد که در برابر دنیا ایستادیم.
 
او ادامه داد:این همایش امروز ما وحدت آفرین است، اما همه میدانیم در دفاع مقدس وحدت ملی ما به اوج خود رسید.
 
 فرمانده سپاه نینوا گفت: همه ما به خصوص شما برادران علمای شیعه و سنی به عنوان خادمان مردم رسالتی بر دوش داریم که دستاورد‌های این انقلاب الهی را تبیین کنیم.
 
سردار علی ملک شاهکوهی افزود: اصلی‌ترین نقشه دشمن ایجاد یاس و ناامیدی، سیاه نمایی و پنهان کردن دستاورد‌های این نظام مقدس در دل جوانان است و علمای ما باید این نقشه را خنثی کنند.
 
او گفت: امام راحل (ره) معتقد بودند راه قدس از کربلا می گذرد و ما یقین داریم فتح قدس با وحدتی یکپارچه بین مسلمین به زودی رقم خواهد خورد.
 
 

 دشمنان سالهاست به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین بوده / علمای ما در استان پرچمدار وحدت در گلستان هستند

 
در دفاع مقدس وحدت ملی به اوج خود رسید/ شیعه و سنی با وحدت فتح قدس را رقم می زنند
 
 
حجت الاسلام و المسلمین رعایتی نماینده، ولی فقیه در سپاه نینوا نیز در این همایش گفت:   متاسفانه به واسطه این ویروس منحوس کرونا چند وقتی امکان دیدار با همه علمای اهل سنت را نداشتیم، اما خدا راشاکریم که امروز توفیقی شد در خدمت برخی علمای اهل سنت استان باشیم.
 
او ادامه داد:  دشمنان ما به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین رعایتی گفت: سیدالشهدا متعلق به همه بشریت است و اشک بر مصائب امام حسین (ع) فقط مربوط به اهل تشییع نیست.
 
نماینده، ولی فقیه در سپاه نینوا  افزود: علمای ما در استان پرچمدار وحدت در گلستان هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین رعایتی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند همچون زمان سیدالشهدا برخی خواص را بفریبد تا اسلام ناب محمدی از راه اصلی خود منحرف شود.
 
نماینده، ولی فقیه در سپاه نینوا گفت:ان شا الله تمام همت خود را به کار بگیریم و در کنار شما علما شیعه و سنی آرمان حسینی را تحقق ببخشیم و بیش از پیش وحدت آفرین باشیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.