سرهنگ موسوی از اجرای طرح پاکسازی پارک ملت شهر ایلام به منظور جمع آوری ارازل و اوباش، معتادان متجاهر و سالم سازی آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح پاکسازی پارک ملت ایلام خبر داد و گفت: اجرای این طرح در راستای جمع آوری ارازل و اوباش ، معتادان متجاهر و سالم سازی پارک‌ها و مراکز تفریحی صورت گرفت.

او اظهار کرد: اجرای این طرح توسط ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری یگان امداد شهرستان صورت گرفت و با توجه به استقبال عمومی شهروندان این طرح تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه روز گذشته و در راستای اجرای این طرح ، یک فرد دستگیر شده است ، مطرح کرد: متهم که با یک قبضه سلاح سرد قصد تعدی به ماموران انتظامی را داشت ، بلافاصله با هوشیاری ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

او ارتقاء احساس امنیت در جامعه را از وظایف پلیس و از مطالبات به حق شهروندان خواند و بیان کرد: پلیس مصمم است تا ضمن برقراری امنیت و آرامش در جامعه ، محیطی امن را برای شهروندان فراهم کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.