در بسته حوادث ۳۰ شهریور ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری ۸ سارق و توزیع کننده موادمخدر در اندیمشک/ ۴ نفر در یک سانحه رانندگی در اهواز مصدوم شدند

حوادث امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان و توزیع کنندگان موادمخدر در اندیمشک دستگیر شدند

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش رضایتمندی شهروندان این شهرستان از عملکرد پلیس، طرح پاکسازی نقاط آلوده به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی با مشارکت پلیس‌های تخصصی و هماهنگی مرجع قضائی چندین عملیات منسجم در نقاط آلوده انجام شد.

او به شناسایی پاتوق و محل اختفای مجرمان و مخلان نظم عمومی، افزود: در این عملیات‌ها ضمن پلمب ۷ باب مغازه و قلیان سرای متخلف، ۸ نفر متهم که در امر توزیع مواد مخدر و سرقت فعالیت داشتند، دستگیر شدند، همچنین در این عملیات‌ها ۱۷ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو توقیف و مقدار ۱۱۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

شهبازی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، بیان کرد: طرح‌های انتظامی و ارتقای امنیت اجتماعی در آینده نیز با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

مصدوم شدن ۴ نفر به دلیل تصادف خودروی پراید و پژو پارس در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت یک و ۳۸ دقیقه بامداد، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، تصادف شدید ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو پارس بر روی پل شهید هاشمی زیباشهر اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۵۴ به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه تصادف خودرو پراید و پژو پارس موجب منحرف شدن خودرو پژو پارس و برخورد با تیر روشنایی برق شده بود، اظهار کرد: در اثر این حادثه افتادن تیر روشنایی برق در مسیر منجر به مصدود شدن لاین برگشت شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه، ۴ سرنشین مرد خودرو پژوپارس را که دچار مصدومیت شده بودند از داخل خودرو خارج به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان با انتقال خودرو‌ها به حاشیه امن مسیر و جابجا کردن تیر روشنایی برق، راه را برای خودرو‌های عبوری باز کرده و به ترافیک ایجاد شده در مسیر پایان دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.