جلوگیری از فقر حرکتی کارکنان، با اجرای میز ورزش در خراسان رضوی

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: هدف از اجرای طرح میز ورزش در بین کارکنان خراسان رضوی در دوران کرونا، جلوگیری از تنبلی و فقر حرکتی و ایجاد شور و نشاط بین آنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هانیه امانی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: طبق بخشنامه وزارت ورزش و جوانان، اجرای طرح ملی میز ورزش در استان آغاز شد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح در دوران کرونا، جلوگیری از تنبلی و فقر حرکتی کارکنان و ایجاد شور و نشاط در بین این قشر است، هر کارمند در حین خستگی کار‌های روزمره اداری با انجام حرکات ورزشی انرژی از دست رفته خود را باز میگرداند.

بیشتر بخوانید

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی با اشاره به استقبال سازمان‌ها از این طرح، ادامه داد: بدون اینکه بدانیم آرام و خاموش درگیر بیماری‌های غیر واگیر مثل چاقی دیابت، بیماری قلبی-عروقی و استرس شده ایم. اگر خود مراقبتی نداشته باشیم بعد از پایان کرونا هم سلامتی خود را از دست خواهیم داد.

امانی با اشاره به اینکه به زودی طرح ملی مبارزه با چاقی کودکان را شروع می‌کنیم، بیان کرد: خانواده‌ها در برنامه ریزی روزانه دقایقی را برای ورزش وقت بگذارند، رسالت ما ارائه طرح و حمایت برای اجرای طرح‌های ورزش همگانی است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.