مدیر شبکه بهداشت و درمان صالح آباد گفت: از مهرماه علاوه بر متخصص داخلی، متخصص اطفال و زنان نیز به کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای صالح آباد اضافه می شود.

معلم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان صالح آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته و به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم صالح آباد، کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا که تا پیش از این فقط یک روز در هفته با یک متخصص فعال بود، از این پس با حضور متخصصان داخلی، اطفال و زنان در روز‌های یکشنبه و سه شنبه هر هفته در شیفت صبح پذیرای بیماران خواهد بود.

او افزود: از ابتدای مهر ماه نوبت دهی به صورت حضوری در محل بیمارستان در روز‌های یکشنبه و سه شنبه صورت خواهد گرفت و بیمارانی که نیاز به ویزیت متخصص دارند همان روز صبح با حضور در محل بیمارستان نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند و در آینده نزدیک نیز امکان نوبت دهی اینترنتی فراهم خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح آباد ادامه داد: با افزایش تعداد متخصصان در کلینیک تخصیصی بیمارستان شهدا مراجعه بیماران به شهرستان‌های دیگر کاهش یافته و خدمات تخصصی در سطح شهرستان در دسترس مردم قرار گیرد.

معلم زاده بیان کرد: آزمایشگاه و رادیولوژی مجهز نیز در کنار کلینیک تخصصی به منظور خدمات رسانی بهتر در بیمارستان شهدای صالح آباد فعال می‌باشد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.