مزیکی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی در استان مرکزی تا دو ماه آینده تمدید شده است.

مزیکی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مهلت تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک در استان مرکزی به مدت دو ماه دیگر تمدید شد.

مزیکی با اشاره به اینکه این مهلت قابل تمدید نیست افزود: صاحبان املاک و اشخاص حقوقی می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان امور مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir به صورت الکترونیکی اظهارنامه عملکرد سال ۹۸ خود را ثبت کنند.

او اضافه کرد: کسانی که از طریق مراجعه به سامانه به صورت غیر حضوری اظهارنامه مالیاتی را تسلیم می‌کنند باید قبض پرداخت را از دریافت کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی بیان کرد: صاحبان املاک و اشخاص حقوقی در صورت نیاز به تقسیط مالیات پرداختی مهرماه به سازمان امور مالیاتی استان مرکزی مراجعه کند.


پیش از این مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی گفته بود صاحبان مشاغل تنها تا پایان مرداد ماه می‌توانند اظهارنامه عملکرد سال ۹۸ خود را به صورت الکترونیکی ارائه کنند.


او اضافه کرد: صاحبان مشاغل گروه‌های دوم و سوم که میزان فروش یا ارائه خدمات آن‌ها کمتر از ۹۹۰ میلیون تومان در سال ۹۸ باشد در صورت تمایل می‌توانند از تسهیلات ویژه تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم بهره‌مند شده و بدون ارائه اظهارنامه مالیاتی و بدون ارائه اسناد و مدارک و تنها با ارائه فرم الکترونیکی مربوطه نسبت به قطعی سازی مالیات عملکرد ۹۸ خود اقدام کنند.

او با اشاره به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۶ بیان کرد: شماره تماس ۱۵۲۶ آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات مالیاتی مودیان و صاحبان مشاغل است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.