به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بانک گردشگری، ابتدا مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد هیات مدیره بانک را به سهامداران حاضر در جلسه مجمع ارائه کرد.
مرتضی خامی در گزارش خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اعضای هیات مدیره بانک گردشگری تلاش کرد تا تاثیر شرایط تحمیلی بیرونی را به حداقل برساند و مانع از افزایش پیامدهای ناشی از شرایط اقتصادی به بانک شود ضمن اینکه توانست با تکیه بر سیاستهای کلان خود جزء بانکهای سودده در بورس باشد.
وی افزود: مرحله اول افزایش سرمایه بانک گردشگری تا ۱۵ هزار میلیارد ریال بود که در نیمه نخست سال ۹۹ محقق شد و ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال جاری در دستور کار بانک قرار گرفته است.
خامی با تشریح مهمترین اقدامات انجام شده در سال مالی ۱۳۹۸ گفت: کاهش بهای تمام شده منابع، اجرای طرحهای انگیزشی، تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب و اعتبارسنجی مشتریان، کنترل مصارف بانک، اخذ مجوز افزایش سرمایه، توسعه کمی و کیفی صندوقهای سرمایه گذاری و همچنین ارائه خدمات ویژه به مشتریان که باعث شد بانک گردشگری به جایگاه دوم بانک محبوب از دیدگاه مشتریان در بین بانکهای کشور برسد، از مهمترین اقدامات است.
مدیرعامل بانک گردشگری به مسئولیتهای اجتماعی بانک نیز اشاره کرد و افزود: حمایت از تئاتر، حمایت از تیمهای ملی والیبال مردان و زنان در همه ردهها و حمایت از بنیاد نیکوکاری یاس برای مدرسه سازی (ساخت ۲۰ مدرسه و مرکز آموزشی تاکنون)، توزیع جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم و شرکت در همایش کمکهای مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بخشی از اقدامات بانک در حوزه مسئولیتهای اجتماعی است.
در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، علاوه بر حضور بیش از ۶۴ درصد سهامداران، سایر صاحبان سهام به صورت برخط (آنلاین) در جریان موارد مطرح شده در جلسه مجمع قرار گرفتند.
این گزارش حاکیست: در این جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ قرائت شد و به تصویب سهامداران رسید. همچنین روزنامههای اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامههای کثیرالانتشار برای درج آگهیهای مربوطه بانک گردشگری انتخاب شد.
انتهای پیام/