علی اکبری گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، جمعیت هلال احمر استان ایلام همگام با سایر نهاد‌ها و ادارات به برپایی غرفه در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در رابطه با برپایی غرفه در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه با هدف شناساندن حضور و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در طول ۸ سال دفاع مقدس به عنوان نهاد مردمی خدمتگزار، همگام با ملت غیور ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها، با انجام فعالیت‌هایی از جمله آموزش و اعزام امدادگر به جبهه ها ، امداد رسانی در بمباران‌ها ، تدارکات دارویی ، جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به جبهه‌ها ، پیگیری امور مفقودین و آزادگان  و ارائه خدمات توانبخشی به جانبازان سرافراز ، در طول این سال‌ها ، حضوری فعال و پرشور داشته اند.

او ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر شناساندن حضور و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در طول ۸ سال دفاع مقدس ، بازدیدکنندگان با تجهیزات امداد و نجات آشنا می‌شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد و تا پایان هفته دفاع مقدس نیز دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.