مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع سبد کالای حمایتی بین ۱۹ هزار و ۲۴۲ مددجوی زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان زنجان سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری از قبیل روغن، برنج و گوشت مرغ بین جامعه هدف این نهاد توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه اجرای این طرح از عید غدیر در استان زنجان آغاز شده است، گفت: بر اساس آمار‌های موجود از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، ۱۹ هزار و ۲۴۲ خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

صفری  از رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در فرآیند توزیع سبد کالای حمایتی خبر داد و افزود: با اولویت بندی انجام شده و اجرای مرحله‌ای توزیع این سبدکالای حمایتی، روزانه تعداد مشخصی از خانواده‌های تحت حمایت بر اساس اولویت صورت گرفته این خدمت را دریافت کرده و فرآیند توزیع به دور از تجمع و ازدحام و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۷۳ درصد مددجویان تحت حمایت کالای خودرا دریافت کرده اند، از مددجویانی که تاکنون موفق به دریافت سبد کالای خود نشده اند خواست که در اولین فرصت نسبت به دریافت سبد کالای معیشتی خود اقدام کنند.
 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.