احکام انتصابی و مدیریتی شهردار سابق رشت لغو شد

احکام انتصابی و مدیریتی ناصر حاج محمدی، شهردار سابق رشت که ۴۸ ساعت قبل از جلسه استیضاح صادر کرده بود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی شهرداری رشت اعلام کرد: با توجه به اینکه احکام انتصابی و مدیریتی، فرآیند قانونی مناسب را طی نکرده بود، به مصالحی همه احکام انتصاب صادر شده پیش از جلسه استیضاح ناصر حاج محمدی لغو شد و پست‌های سازمانی با مسئول قبلی اداره خواهد شد.

احکام این انتصابات در حالی لغو شده است که حتی معارفه مدیران جدید نیز برگزار شده بود و همه آن‌ها کار خود را آغاز کرده بودند.

با احکام حاج محمدی، مصطفی گلشنی، سرپرست سرمایه انسانی شهرداری به عنوان سرپرست مدیریت منطقه ۵، مرتضی شریفی از مدیران سابق شهرداری رشت به عنوان سرپرست مدیریت منطقه ۲، مرتضی عاطفی به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری، محمدرضا شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری جایگزین بابک رمضانی در این سمت می‌شد.

یوسف یزدانی نیز به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی جایگزین مصطفی گلشنی، همچنین سیده مریم رضاطبع، مدیر سابق ارتباط با رسانه شهرداری به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه، مصطفى ملت دوست به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی و ساسان نعمتی نیز به عنوان سرپرست مدیریت املاک و نرجس محمودی مدیر اداره حرائم منصوب شده بودند که با لغو احکام آن‌ها، برخی مدیران به جایگاه پیشین خود بر می‌گردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.