سرهنگ یاسمی گفت: در ۵ ماه نخست امسال تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ پرونده در حوزه کلانتری‌ها تشکیل و از این تعداد یک هزار و ۹۶۳ پرونده نیز منجر به سازش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: برابر دستورالعمل‌های صادره از ناجا ، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی ویژه مددکاران و مشاوران در هر ۳ ماه بعد از انجام نیاز سنجی از رده‌ها و تایید مرکز مشاوره ناجا در راستای تحقق اهداف علمی براساس پرونده‌های موجود برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در ۵ ماه نخست امسال تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ پرونده در حوزه کلانتری‌ها تشکیل و از این تعداد یک هزار و ۹۶۳ پرونده توسط مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها منجر به سازش شده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه آمار صلح و سازش پرونده‌های مرکز مشاوره و آرامش در مجموع ۷۲ درصد می‌باشد، مطرح کرد: ۵۳۹ پرونده در مرکز مشاوره آرامش تشکیل شده که بخشی از این پرونده‌ها به صورت ارجاعی از کلانتری‌ها و سایر ادارات و مابقی به صورت خود معرف بوده است.

او در ادامه به راه اندازی سامانه تلفنی پلیس پاسخگو و مشاوره تلفنی اشاره کرد و افزود: در این طرح شهروندان با تماس با شماره ۰۹۶۵۸۰ به طور مستقیم با مشاور ارتباط برقرار می‌کنند و ضمن رعایت نکات بهداشتی در زمان و هزینه مردم نیز صرفه جویی می‌شود.

یاسمی با تاکید بر اهمیت و ضرورت کار مددکاران و تاثیر بسزایی که اقدامات آنان در حوزه کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دارد، بیان کرد: از ابتدای امسال با برنامه ریزی انجام شده توسط کارشناسان مرکز مشاوره ، از کلیه دوایر مددکاری کلانتری‌های سطح استان بازدید به عمل آمد و مشکلات و نیازمندی‌های آنان احصاء شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.